zaterdag 1 juni 2013

At The Moment

Ik ga vandaag een at the moment artikel maken. Ik beging met wat voor muziek ik luister. Ik zit op zingen en moet daarvoor een liedje leren van Elizabeth Gillies en het heet You don't know me. Voor de musical op school moet ik ook een liedje leren Stay van Rihanna dus die luister ik ook.


Dan met wat ik vandaag aan heb. Ik heb mijn favoriete broek aan, hij is helemaal zwart en is stretch. Ik heb een wit shirt aan met zwarte strepen waar love and hope of staat. Het shirt is van de h&m en de broek weet ik niet.

















Ik heb vandaag een mascara van NYC op gedaan. Ik heb eigelijk nooit mascara op mijn onderwimpers dus vandaag ook niet. Ik heb wel een klein lijntje onder me oog gezet met het kohl potlood van Miss sporty en me wimpers gekrult met een wimpertang. Als laatste heb ik nog roze lipstick op gedaan. 









Ik heb nagellak van NYC op hij zit er al wel een paar dagen op. Ik vind het echt een super leuk kleurtje! Het is en roze kleurtje maar er zit iets van zalm door heen. Ik heb hem bij de Kruidvat gekocht.
Als laatst deze lekkere snoepje die ik eet nou eigelijk sabbel. Het zijn rozen snoepjes maar dat zie je ook wel aan het doosje. Ik vind ze echt heel lekker en Imme ook. Er zijn ook andere smaken: casis, sinasappel, anijs en nog een paar. Ik heb geen idee waar je ze kan kopen papa heeft ze voor me gekocht.
Dit was mijn At The Moment artikel.
xxx Rhea













Geen opmerkingen:

Een reactie posten