zondag 9 juni 2013

Catrice Hip Trip Limited Edition Eyeshadow Palette review

Ik was laatst met Rhea naar de stad (shoplog) en natuurlijk moet ik dan even langs de Kruidvat. Daar kocht ik dan ook dit palette met 6 lente achtige kleuren die heel erg gevarieerd zijn waardoor je er verschillende looks mee kan maken. Want eindelijk bgint het hier in Nederland een beetje warmer te worden. Daar moet je natuurlijk wel je make-up op aanpassen.







Dit is het palette. Supermooi doosje! En ik vond de kleuren gewoon echt prachtig! Omdat er 1 matte donkerblauw in zit en dan 3 lente kleurtjes en dan nog 2 mooie nude kleurtjes, supermooi!
de bovenknt is doorzichtig waardoor je heel makelijk kan zien wat er allemaal in zit. Er zit namelijk ook een kwastje bij met aan de ene kan een sponsaplicator. Persoonlijk hou ik daar echt niet van, maar sowieso wie gebruikt nou nog die sponsaplicators die bij een palette zitten? En aan de andere kan van het kwastje zit een gewoon (superzacht) oogschaduw kwastje. Deze gebruik ik wel gewoon en is heel fijn. Op naar de kleurtjes



de donkerblauw vind ik erg mooi, maar de rest valt een beetje tegen qua pigment. Vooral de laatste bruine nude tint. Die geeft minder pigment dan de beige kleur ernaast. 

dit is een ooglook die ik maakte met de 2 blauwen kleuren helemaal links, en de kleur helemaal rechts als highliter. En de producten die ik verder gebruikte zijn:                                                                                                             Essence i love stage eyeshadow base                                                    Lancome le crayon khol waterproof oogpotloodje"07 Curacao"          Sephora lash plumper mascara 





Sorry voor mijn super erge wallen, maar ik slaap de laatste tijd heel weinig.

Als ik je in de kruidvat bent zou ik als ik jou was wel even kijken bij de palette want het is namelijk superbudget:

4,99 en is dus te koop bij kruidvat


XXX Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten