zaterdag 1 juni 2013

Top 5 leukste App's

Vandaag vertel ik wat mijn top 5 leukste App's. Whatsapp, Snapchat, Instagram, MegaPhoto en Free video. Ik kan echt niet kiezen welke ik op 1 moet zetten en welke 2 enz. Ik vind ze allemaal heel leuk!

 Ik kan niet zo goed kiezen wat mijn nummer 1 is maar ja.. Ik denk dat ik whatsapp is want je kan hele makkelijk soort van smsjes sturen  zonder dat het geld kost. Iedereen kent whatsapp wel en ook heel veel hebben het. Mijn vader, me zus en heel veel vriendinnen hebben het ook. Ik vind het heel fijn omdat je niet hoef opteletten hoeveel sms/bel minuten je nog over hebt en het is gratis natuurlijk.




Op 2 zet ik denk ik Instagram. Instagram is ook heel bekent het is eigelijk gewoon twitter maar dan kan je alleen maar foto's plaatsen. Ik hou van foto's maken met vriendinnen en vind het ook leuk om foto's van andere mensen te zien. Je kan natuurlijk ook reageren op foto's van vrienden of andere mensen die je volgt. Ik volg 81 mensen. Ik vind deze zelf heel leuk: _fashion_hair_nails__ Infinitycreative en Lots_of_Beauty vast meer maar die vergeet ik nu.












Op de 3e plaats zet ik dan Snapchat. Op snapchat kan je foto's naar vrienden sturen voor 1 tot 10 seconde. Je kan hele rare foto's naar elkaar sturen want zij/hij ziet het maximaal 10 seconde. Als je een foto stuurt kan je er ook iets bij schrijven en/of tekenen. Ik ben echt verslaaft aan snapchat ik vind het echt heel leuk!!















Dan zet ik FreeVideo op de 4e plaats. Free video is een app om liedjes te downloaden. Je moet normaal geld betalen om liedjes te downloaden maar bij deze app is het gratis. Je download niet alleen een lliedje maar je ook het filmpje dat erbij hoort. Dit kost wel veel MB maar dat snap ik wel. Ik heb ongeveer 100  liedjes en dat kost 1,3 GB. Je haalt dus een filmpje van youtube en doanload ze. Als je hem hebt gedownload kan je het liedje overal luisteren ook zonder wifi. Ik vind het heel fijn want anders zou het mij heel veel geld gekost hebben.











Als laatst is MegaPhoto. Met MegaPhoto Kan jej foto's maken met een effect. zoals ik al zij hou ik heel erg van foto's maken! Als je hem instaleert heb je iets van 70 effecten. Je kan hem ook kopen dan zitten erveel meer effecten op. Misschien heb ik een beetje slodig geteld maar ik tel er 153! Er zijn heel veel verschillende bijvoorbeeld dat je hoofd misvormt word, zwart wit of dat je de mona lisa bent. Ik hou niet zo van effecten dat je hoofd misvormt. Ik vind het leuker als de kleur anders in dan normaal of cartoon ofzo.










Dit was mijn top 5 leukste app's
xxx Rhea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten