maandag 17 juni 2013

Essence stay matt lip cream review

Maandag was ik met Rhea naar de stad. Toen we bij de Kruidvat waren heb ik een product van Essence gekocht dat ik al heel lang wilde uitproberen: de stay matt lip creams. Want zijn deze ook echt matt?
















































Dit is de lip cream. De verpakking vind ik opzig wel mooi, maar niet heel speciaal. Gewoon zoals een lipgloss.




















De aplicator is ook gewoon zoals een lipgloss.<kleur>




















Ik heb de lip cream in de kleur "04 silky red"
links de lipcream rechts een lipgloss van miss sporty 
































De pigmentatie is super goed! Het enige probleem is dat hij heel erg afgeeft. Nieet zo zeer op je lippen maar wel heel erg als je hem hebt aangeraakt met je vingers en daarna iets anders aanraakt zit er meteen een grote rode vlek op. Zo had ik dus toen ik door de stad liep maandag een rode vlek op mn been. En nu heb ik ook rode vlekken rond mn mond omdat ik heb er af wilde halen. Maar ja hij was niet duur> Namelijk maar 1,99 bij de Kruidvat!


voordelen:
  • goed pigment
  • blijft lang zitten 
  • hij is niet duur 
  • mooie kleuren
  • makkelijk verkrijgbaar 
nadelen:
  • niet heel veel kleuren verkrijgbaar (4) 
  • geeft af
Dus als je bij de Kruidvat bent neem zeker even een kijkje bij deze lip creams. Ik weet namelijk zeker dat ik er nog meer ga halen

xxx Imme












Geen opmerkingen:

Een reactie posten