woensdag 3 juli 2013

Tag: Cofessions of a Beauty guru

hey allemaal,
dit is mijn eerste tag 
hopelijk vinden jullie 'm leuk 
1. Hoeveel uur per week besteed je aan het opnemen/bewerken van video’s?
ik maak geen videos voor youtube maar ik neem soms wel filmpjes op die ik dan daarna delete. Dat doe ik denk ik 1 x per week. Xd.
2. Spaar je of geef je liever je geld uit?
ik spaar liever, maar ik kan het niet :/
3. Wanneer is het voor jou het makkelijkst om te filmen?
Als niemand thuis is want dan kan ook niemand mij storen.
4. Wat maakt het voor jou makkelijk om tegen de camera te praten?  
Ik ben gewoon iemand die graag praat. (als je aan Rhea zou vragen of ik veel praat dan zou ze antwoorden dat ik mischien iets te veel praat.) Dus ik vind het best wel makkelijk om gewoon tegen een camera te praten. 
 5. Wat is een quote waarvan jij denkt: de hele wereld moet hier naar leven?
I dont care wat you think about me, i dont think about you at al- COCO CHANEL
6. Hoe lang doe jij er elke dag over om je klaar te maken?
uhm...... 5/10 min. ofzo. Ik draag nooit make-up naar school dus ik hoef alleen mn haar te doen, maar in het weekend vind ik t wel leuk om make-up te dragen en mn haar super speciaal te doen. Dus dan doe ik er meestal een klein half uurtje over
7. Wat is je favoriete YouTube-video?
Sowieso alle videos van Teske. En dan vooral haar random vlogs vind ik super leuk!
8. Welke YouTuber verdient volgens jou meer kijkers/abonnee’s?
Ik denk Jennifer van Lohuizen.
9. Wat is een ding waarnaar je heel erg uit kijkt?
Zomer vakantie!! Zon, Zee en Zand :P, maar mischien is het raar maar ik kijk ook heel erg uit naar de middelbare school 
10. Wat is je meest awkward filmmoment?
Nog niks gelukkig.
11. Hoelang doe je erover om je voor te bereiden als je een video gaat opnemen?
uhm.... 10 min. ofzo
12. Draag je nu, of tijdens het opnemen van je video’s, een spijkerbroek of stiekem toch een joggingbroek?
Pyjamabroek, altijd tog :P
13. Waar ben je het meest trots op?
Mijn hondje :) en mn Iphone :P

ik vond dit echt een superleuke tag en ik wil sowieso vaker tags doen 
xxx Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten