zondag 28 juli 2013

I love summer tag

Hey,
vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Namelijk de i love summer tag (zoals je waarschijnlijk al kon lezen)

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Sowieso vrolijke kleurtjes, maar als ik dan tog moest kiezen denk ik deze:


















Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
koraal roze/rood!
Laat je favoriete zomerjurkje zien
Dat is eentje van Pull&Bear. Met vrolijke aztec print en een leuk model. <3 it.
Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
pastel tinten en aztec print. Superleuk



















Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
In de zomer brand ik eigenlijk nooit kaarsen, want ik zit toch meestal buiten
Wat is je favoriete body spray en parfum?
de cotton wood body splash van H&M. Lekker licht en luchtig. En qua parfum rose no8 waar ik eerder al een review over schreef.

body splash cotton wood H&M 















Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Ik ga drie weken naar ons vakantie huisje op vlieland en daarna ga ik een weekje zeilen.Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Ringen. En dan vooral dit setje van H&M.



















Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Op dit moment wel ja :)
Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Dat het langer licht is. Dat de meeste mensen vrolijker zijn en dat de zon schijnt en het lekker warm is.











Ik zit nu lekker buiten met een ijskoud glas ice tea dit blogje te tikken in de zon. I <3 summer.
Dit was de tag hopelijk vinden/vonden jullie em leuk. Je mag hem ook overnemen op je eigen blog.
xxx Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten