zaterdag 6 juli 2013

Top 5 shoptips: Den Haag

Zoals jullie misschien wel weten woon ik in  Den Haag. Hier heb je veel leuke winkels, maar wat zijn nou de winkels waar je naar toe moet als je een dagje den haag plant op gebied van kleding en beauty.
Ik zet ze in willekeurige volgorde

1. Kruidvat
Kruidvat is the place to be als je wil scoren op het gebied van beauty. Budget tot duur. Make-up tot verzorging. Alles! I love kruidvat. In den haag heb je maar liefst 3 kruidvatten. Kies zelf je lievelings.

2. H&M
H&m is sowieso ook mijn favo winkel. Budget kleren, budget make-up. Love it

3. Bijenkorf
De Bijenkorf zelf is niet eens een superspeciale winkel maar, ZE HEBBEN MAC IN DEZE BIJENKORF. Ik ben er al meerdere malen wezen kijken, maar ik heb nog nooit iets gekocht. Shame on me.

4. Action
Action is een winkel waar je alles kan halen voor de laagste prijs. Ook merken als Axe en Nivea scoor je hier voor een prikkie.

5. Afro winkel
Als je beautygloss volgt dan weet dat ze helemaal dol is op deze winkel. Ik ook.
Ik kan niet echt goed beschrijven wat voor een winkel dit is.
Zoek het maar even op bij haar.

Dit was mijn top 5. Er zijn natuurlijk ook andere leuke winkels zoals: de ici Paris XL in de v&d. Douglas, lush, the body shop, noem maar op. Maar dot zijn de winkels waar ik sowieso altijd even ga kijken als ik en de stad ben

Hopelijk heb je wat gehad aan deze tips

XXX Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten