woensdag 17 juli 2013

personal update #1

hey allemaal,
Ik heb vandaag m'n eerste personal update. Ik ga niet alleen over m'n leven vertellen, maar ook over mn blog en wat er allemaal aankomt qua artikelen.

BLOG
Als eerste ik merk dat ik personlijke artikelen leuker en makkelijker vind dan reviews ouzo. Ook vind ik tags heel leuk dus die komen er ook veel aan :)

Verder wil ik even zeggen dat ik over een week op vakantie ga voor vier weken dus ik probeer een beetje vooruit te schrijven en ik probeer ook op vakantie wat artikeltjes in de plannen, maar dat moet ik nog even kijken. Ik probeer sowieso 1x per week een artikel online te krijgen.

PERSONLIJK

Met mij gaat het wel goed op t moment. Ik ben de laatste tijd wel een beetje moe, maar ja. Vrijdag is m'n laatste schooldag op de basisschool en dan ga ik na de zomervakantie alweer naar de middelbare. Dit jaar ging snel joh. Niet normaal. Groep 8 was wel het leukste jaar van de basisschool. Verder ga ik mijn hele klas supererg missen. Ik kan niet begrijpen hoe wij sinds kamp zo snel zo hecht zijn geworden.

Vorige week vrijdag had ik de musical opvoering en daarna een afscheidsdisco. De musical ging supergoed, maar de disco was eigenlijk meer een huil party ouzo. Iedereen (inclusief Rhea en ik) moesten bijna de hele avond huilen. Niet normaal joh.

Ik heb wel zin in de middelbare hoor, maar ik ga iedereen zo verschrikkelijk missen.

Dit was alweer de update. Ik hoop dat jullie het leuk vonden

xxx Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten