zondag 14 juli 2013

Kamer opruim Tips deel 1 kledingkast















Ik ben nu bezig met mn kamer opruimen en toen bedacht ik dat het misschien leuk zou zijn als ik wat tips zou geven daarover.

Mijn eigen kamer altijd netjes maar tog heb ik af en toe een grote "schoonmaak"
Dan deel ik bijvoorbeeld mn stash opnieuw in omdat ik dan bijvoorbeeld de manier van opbergen niet fijn vind ofzo. Eens in de zoveel tijd geef ik jullie tips hoe je dat het snelst en het makkelijkst kan doen. Ik ga dit in verschillende delen doen. Vandaag: kledingkast.

kledingkast


















Tip 1:
haal eerst al je kleren uit je kast en pleur alles op de grond. Zoek uit wat je wilt houden en wat je eigenlijk nooit draagt en wil wegdoen. Zo wordt alles een stuk overzichtelijker.





















Tip 2:
soorteer de kleren die je wilt houden in 2 categorien: hangkleding en plankkleding. die 2 categorien kan je evt. ook nog verdelen in meerde categorie bijv. de hangkleding in: jurkjes, v'tjes, jasje, bloesjes enz.
en de plankkleding in bijv.: shirtjes, hemdjes, broeken enz.




















Tip 3:
vouw alle plankkleding op en maak er overzichtelijke stapeltjes van.
hang alle hangkleding aan haakjes en maak dit ook overzichtelijk voor jezelf.
















Tip 4:
Als je dit allemaal achter elkaar doet zonder pauzes dan zal het het snelste gaan, want als je een korte break neemt dan zal je sneller afgeleid worden.

















Tip 5:
terwijl je dit allemaal doet kan je een leuk muziekje anzetten. Dan wordt het opruimen steeds minder erg.




Hopelijk heb je wat gehad aan deze tips
Bedankt voor het lezen
xxx Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten