dinsdag 16 juli 2013

Tag: 38 vragen

Hey,
vandaag heb ik een tag voor jullie. Het is de 38 vragen tag.
Veel plezier met lezen!

1. Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
'S avonds met facewash en tonic. En 's ochtends alleen tonic. Dus 2 keer


2. Welk huidtype heb je?
Weet ik niet precies maar mijn huis is best wel makkelijk hoewel mijn wangen soms wat droog zijn en ik af en toe wat puistjes op mn neus heb. Mijn huis is verder ook best gevoelig voor bebaalde producten dus ik moet altijd producten hebben voor de gevoelige huid.

3. Welke facewash gebruik je op dit moment?
Eentje van de Hema

4. Scrub je je gezichtshuid?
Af en toe 
5. Welk merk gebruik je hiervoor?
Ook Hema
6. Welke dagcreme gebruik je?
Eentje van Dr. van der Hoog 
7. Heb je sproeten?
Nee
8. Gebruik je een oogcreme?
Nee
9. Heb of had je last van acne?
Nu niet. Wel heel af en toe op m'n wangen maar verder niet echt.
10. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Miss sporty so matte perfect stay foundation
11. En welke concealer gebruik je?
Catrice allround concealer palette en voor onder m'n ogen de so me eye roll on
12. Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
geel
13. Wat vind je van valse wimpers?
gaaf maar dan alleen voor een feestje
14. Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet wisselen?
ja dat wist ik maar meestal gooi ik pas mascara weg als m'n ogen gaan irriteren
15. Van welk merk is je mascara?
Sephora
16. Sephora of MAC?
Mac, ik heb er zelf niks van maar ik vind alle producten die ik in de winkel swatch supermooi en ik kan neit wachten om mijn eerste product te kopen/krijgen.
17. Heb je een MAC-pro card?
Nee
18. Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make up?
vingers, poederkwast, oogscaduw kwast, blendingbrush, eyeliner kwastje, blushkwast.
19. Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Essence i love stage eyeshadow base
20. En voor je gezicht?
geen
21. Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
bruintinen met warme goude shimmer, pretteh!
22. Oogpotlood of eyeliner?
Eyeliner, van oog potlood gaan m'n ogen irriteren
23. Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Nee want ik gebruikt het bijna nooit.
24. Gebruik je minerale make up?
Nee
25. Welke lipstickkleur is je favoriet?
rood, roder, roodst. Rood 
26. En wat voor kleur lipgloss?
Uhm..... ik draag eigenlijk bijna nooit lipgloss maar als ik moet kiezen dan zou ik denk ik voor nude perzikroze.
27. Gebruik je liever budget merken of wat duurdere?
Allebei gebruik ik graag, maar ik koop liever budget.
28. Heb je er ooit over nagedacht om make up lessen te nemen?
Nee nooit
29. Ben je een beetje klungelig als je make up aanbrengt?
Nee nu niet meer. Alleen het lukt me niet altijd om 2 gelijke winged eyeliners te zetten.
30. Van welke celebrity vind je de make up prachtig?
Ariana Grande!
31. Stel, je moet de deur uit, maar je mag maar 1 make up product meenemen, wat zou dat dan zijn?
Lipstick!
32. Zou je het huis kunnen verlaten zonder make up?
Ja dat doe ik elke dag :)
33. Vind je dat je er zonder make up goed uitziet?
Uhm... ik denk t wel??
34. Wat is jouw favoriete blush op dit moment?
multicolour blush van catrice in de kleur 060 strawberry frappucino
35. Aan welke make up fout heb je echt een hekel?
ongelijke winged eyeliner, spinnenpoten mascara, streperige foundation. Grrr
36. Wat is, volgens jou, het beste make up merk?
Rimmel is mijn lievelings make-up merk, Maar ik koop vaker Catrice of Essence. Alledrie supergoed, maar Mac vind ik ook super.
37. Hou je van felle of natuurlijke ogende make up?
Natuurlijke ogen met felle lipstick
38. En als laatste, wat vind je van make up?
Ik vind het superleuk om te experimenteren met make-up en ik vind het ook leuk dat je er met make-up heel anders uit kan zien, maar ik ga er nog net aan beginnen om elke dag make-up te dragen. Ik  hou van uitslapen en als ik oon nog m'n make-up moest doen zou ik eerder moeten opstaan. Sowieso als je eraan begint gaan mensen er gewent aan raken en als je er dan een keertje geen zin in hebt dna gaan mensen waarschijnlijk vragen of je ziek bent.


xxx Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten