dinsdag 7 mei 2013

At The Moment

hey allemaal,
Ik heb vandaag besloten om een at the moment atikel te maken. (dus geen filmpje.)
Ik begin met wat ik qua make-up draag:












Bij mn ogen heb ik alleen een turqoise/blauw lijntje op m'n waterlijn getekend met een chalky eyeshader van de Hema.
Op mn lippen heb ik een rode lipstain pen van de Primark.












OOTD:
top: primark
broekje: primark  
vest/jasje: H&M Divided



Parfum:
Mini Sexy van Ulric De Varens














hier komt nog een review van


Op m'n brandertje brandde ik het geurtje "rose".Superlekker neutraal.













mooi roze waxje :)












qua muziek was ik "love you more" van Racoon aan luisteren en "teenage dirtbag" maar dan de One Direction versie *in love*.
















Ik heb net m'n tas voor vakantie ingepakt. Ik heb lekker 4 dagen hemelvaart :)


bedankt voor het lezen en tot morgen
xxx Imme








Geen opmerkingen:

Een reactie posten