zondag 5 mei 2013

Catrice Nagellak Review

Je gaat vandaag en morgen veel nagellak reviews zien ik heb er namelijk de laatste tijd behoorlijk veel gekocht!



Vandaag laat ik jullie deze 2 lakjes van Ccatrice zien.
De verpakking is vrij simpel, maar door de glazen onderkant heeft het toch weer iets luxe.
Ik nam 2 mooie kleurtjes mee van dit budget merk om ze voor jullie te reviewen.









Hhet eerste kleurtje is een mooi peachy koraalkleurtje met de naam "20 Meet Me At Coral Island"
Ik hou persoonlijk heel erg van zulke kleurtjes.

Die lelijke stukjes plaksel komen door dat de Kruidvat altijd van die grote witte stickers op hun artikelen plakt. Ergens begrijp ik het wel, maar het is niet fijn voor mooie productfotos. Dat is ook de reden dat ik bij het volgende lakje de sticker er op heb gelaten. 














Het lakje dekt perfect met 2 laagjes. Hij smeert fijn en het is echt een prachtig kleurtje. Hij is niet te dik en ook niet te waterig echt precies goed!














Het 2e lakje heeft een heel ander kleurtje dan de eerste. Deze is donkerblauw met een diepe paarse ondertoon. Dit lakje heet "13 Shopping Day At Bluemingdales".













Dit lakje dekt ook weer perfect met 2 laagjes. Het verbaast me echt hoe zulke goedkope lakjes (2,99) zo mooi en goed kunnen zijn. Van dit lakje is de substantie veel wateriger, maar niet zo dat hij niet meer zo goed dekt. Na het eerste laagje dacht ik: "onee zo'n mooi kleurtje die niet zo goed dekt, help!" Maar nadat ik het 2e laagje erop had gesmeurt kon ik weer rustig ademhalen, want wow wat is dit een mooi lakje.


voor de lakjes van catrice betaal je 2,99 per stuk en ze zijn te koop bij de Kruidvat

xxx Imme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten