dinsdag 7 mei 2013

ultimate colour 060 lipstick van catrice review

de ultimate colour 060 lipstick van catrice is een mooie oranje lipstick. Ik heb hem zelf niet gekocht. Ik heb hem even geleend van Imme om er een review over te schrijven. Natuurlijk heb ik hem ook een dag opgehad om te kijken hoe hij is. 
















De huls ziet er erg mooi uit. Hij is dan wel helemaal zwart maar hij voelt heel erg chique aan. Hij is volgens mij voor een lipstick ook best een beetje zwaar. Op de onderkant is een stickertje in de kleur van de lipstick waar de naam van de kleur ook opstaat. Dat is erg handig omdat je hem dan niet open hoeft te doen om te zien welke kleur het is.

Ik vind het een fijne lipstick want hij blijft best goed zitten en je kan hem makkelijk op doen. Hij is niet heel erg creamy maar ook niet heel erg stevig, dat vind ik juist wel fijn. Ik dacht eerst dan een oranje lipstick heel erg raar zou staan en heel veel zou opvallen maar dat is helemaal niet zo. Als je niet al te veel op doet staat het juist heel natuurlijk.

Deze oranje lipstick van catrice was €3,99 bij de kruivat
xxx Rhea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten