zondag 5 mei 2013

Volumizing Mascara Show Time van NYC review

de volumizing mascara show time van NYC nummer 848 carbon is een mooie zwarte mascara. Deze mascara is niet waterproof, er was ook nog een bijna de zelfde mascara maar dan wel waterproof. Als je waterproof mascara wil moet je wel wat meer betalen. Maar dit is een een review over deze mascara. Ik vind hem er niet heel bijzonder uitzien, hij is helemaal zwart en heeft gouden letters. De letters vind ik wel erg leuk. Ze zijn niet allemaal even groot en hebben bijna allemaal een ander letter type. De vorm is ook niet zo bijzonder, gewoon rond en langwerpig.


















Het borsteltje vind ik erg fijn omdat je er (bijna) geen klontjes van krijgt. Wel een nadeel is dat als je hem opgedaan heb en je knippert zit het wel boven maar vooral onder je oog.
zonder mascara

hgfjg
met mascara
De mascara is niet heel erg opvallend. Je krijgt er niet hele grote, dikke, lange, zwarte wimpers van maar dat is wel fijn voor als je een beetje naar school wilt dragen maar niet heel erg wilt opvallen. Op de foto zie je weinig verschil, dat kan komen omdat ik van mezelf al zwart lange wimpers heb. Als ik mascara op doe zie je meestal niet heel veel verschil. Maar als je al lange zwarte wimpers heb is deze NYC mascara nog steeds erg fijn. Je wimpers gaan iets verder uit elkaar staan en lijken wel langer maar niet zo heel veel.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe mascara hij was maar 1,99 euro bij de kruidvat.
xxx Rhea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten