maandag 6 mei 2013

Miss Sporty Matte Topcoat Review

Vandaag review ik voor jullie een topcoat voor over nagellak heen (duh), maar niet zomaar een topcoat; een matte! Dus als je met deze topcoat over je gelakte (of ongelakte) nagels heengaat dan worden ze mat!












Het flesje is niet anders dan de normale lakjes van Miss Sporty. Gewoon bol met een langwerpige witte dop. Wel vind ik de tekst op de dop superleuk bedacht; Check Matte als in schaak mat, maar ook als in check mat. Echt leuk!
Mijn nagels zonder topcoat (met de nagellak van NYC waar nog een review van komt) 

Sorry dat het zo lelijk gelakt is. Ik had haast. Daarom ook de deels onscherpe foto 













Mijn nagels met de topcoat. Zie wat en gaaf effect het geeft! Ik ben er superblij mee

Miss Sporty is te koop bij de Etos en 1 nagellakje kost ong. 2,-
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten