vrijdag 24 mei 2013

Favoriete Nederlandse Beauty Bloggers

Ik wil vandaag mijn favoriete beautyblogsters van nederland met jullie delen.

1. www.teskuh.nl
Zij staat echt met stip op 1 want door haar heb interesse gekregen in bloggen. En door haar heb ik ook andere beautyblogsters ontdekt dus: thanks Teske! En ik hou echt heel erg van haar style en persoonlijkheid. Ze zo spontaan. I love her!

2. www.veracamilla.nl
Mijn nummer 2 is Vera Camilla. Ook zei heeft ervoor gezorgd dat ik nu blog, maar ik heb haar ontdekt door Teske. Ook Vera's persoonlijkheid vind ik leuk. En ik hou van haar liefde voor rode lipstick :).

3. www.beautydelicious.nl
Zij is niet zo bekend als 1&2 maar ze is ook niet onbekend. Ik heb haar gister ontdekt en ik ben nu al helemaal verslaafd! Ze is wat jonger dan 1&2 want zij is namelijk 12. Ik vind het superleuk om haar filmpjes te kijken omdat ik best veel dingen met haar gemeen heb.

4. www.beautygloss.nl
Wat ik leuk vind aan beautygloss is dat ze zo vaak filmpjes post. Ik hou heel erg van filmpjes kijken. Verder vind ik ook haar persoonlijkheid leuk en ik vind het leuk dat ze veel reist. Want ik hou ook heel erg van reizen.


Dit waren mijn 4 favoriete Nederlandse beautyblogsters hopelijk vond het leuk om te lezen en neem zeker een kijkje op hun blogs

xxx Imme

1 opmerking: