dinsdag 14 mei 2013

Nagellak Stash van Rhea

Hoi vandaag ga ik mijn nagellak stash laten zien. Ik heb niet heel veel nagellak maar ook niet zo heel weinig. Ik heb vooral veel blauwe en roze kleurtjes, ik draag bijna nooit meer roze nagellak maar vroeger vond ik roze de leukste kleur dus heb ik er veel gekocht. Ik heb nagellak van allemaal verschillende merken. De goedkoopste is van de markt voor 1 euro en de duurste heb ik gekregen van me moeder die was van Chanel en ongeveer 25 euro.




















Achteraan staan de kleurtjes die ik niet zo leuk vind zoals de groene met glitters. Ik heb die nagellak een keer met mijn moeder op de markt gekocht voor 1 euro, het was mijn allereerste nagellakje volgens mij. Op de tweede foto Zie je onderaan een bakje met nagel dingen. Daar heb ik mijn nepnagels, nagelschaartjes, nail art pennen en dat soort dingen liggen. Er ligt ook byte-x in, vroeger bijten ik nagels en wou ik heel graag nagellak dragen maar dat stond niet leuk met korte nagels door dat spul ben ik er mee gestopt en kan ik nu gewoon mijn nagels lakken zonder dat het er raar uit ziet:)



















xxx Rhea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten